Har du fått din rabattcheck för nästa vaccination?

Ska du skaffa en valp eller kattunge nu i vår och sommar? Se då till att du får din rabattcheck för nästa vaccination.

Du som följer Vetmobilens kampanjer har säkert sett att vi har haft en kampanj vid förbokning av besiktning, vaccination och ID-märkning av hundvalpar och kattungar nu i vår.

Bild på rabattcheck för vaccination med texten "Har du fått din rabattcheck för nästa vaccination?"
Vetmobilen ger rabatt med 125- 150 kr vid efterföljande vaccination, när valpen eller kattungen är besiktigad av oss.

Uppfödaren får ett smidigt hembesök …

Uppfödaren får ett smidigt hembesök för besiktning, vaccination och ID-märkning av sin kull av valpar eller kattungar. Det blir minimal stress och minimalt smittryck vid ett hembesök. Det är det tryggaste för både ungarna och mamman.

När valpen blir 8 veckor är den redo för leverans. Kattungen får vara kvar hos sin mamma fram till 12 veckor innan den är redo att lämna hemmet.

… och du får en rabattcheck för vaccination

Utöver den trygga och stressfria besiktningen vid hembesök får varje valp eller kattunge dessutom med sig en rabattcheck hos Vetmobilen. Med hjälp av den får du ta del av rabatten hos Vetmobilen vid nästa vaccination.

Se till att inte gå miste om denna rabattcheck för vaccination, utan tipsa din uppfödare om det här. Det gynnar både dig och din uppfödare. Se till att du får din rabattcheck för nästa vaccination, du också!

Boka din vaccination i god tid

Du behöver inte göra något särskilt för att utnyttja din rabattcheck. När du har bokat din tid och Vetmobilen kommer på hembesök visar du bara din rabattcheck så får du rabatten.

Kom bara ihåg att boka din vaccination i god tid, då vi har hårt tryck på bokningarna. Välkommen med din bokning!