Stressfri vaccinationstjänst

Hemligheten din katt inte har berättat

Tillhör du dem som vill ge det bästa till din katt? Ja, såklart att du gör. Din katt har ju valt dig, så det är ju självklart. Man brukar säga att hundar har hussar och mattar, medan katter har personal. Därför vill vi göra det lite enklare för dig att göra tillvaron stressfri för din katt. Låt oss börja med en liten hemlighet din katt har berättat för oss, men vill att även du ska veta.

Din katt gillar inte stress. Nej, vem gör det, egentligen. Din katt gillar sannolikt inte särskilt att åka till veterinären. Det innebär i de flesta fall en bilresa, och många katter ogillar bilresor. Tvärtom kan din katt tänka sig att ge en audiens hemma istället. Samtidigt som livmedicus kommer på besök för att kolla så att allt är bra, kan den passa på att ge den där vaccinationen, som skydd mot infektioner. Nu kan du ge din katt en stressfri upplevelse i samband med vaccinationen. Dessutom är den stressfri också för dig.

Gul katt ligger nedbäddad i en säng och ser ut att njuta i sin slummer. Du kan ge din katt en stressfri vaccination, hemma.
Din katt vill ha en stressfri tillvara, även när det är dags för vaccination.

Svårt att få tiden att räcka till

Din katt upplever dessvärre att du inte har tillräckligt med tid för den. Det är mycket som ska skötas. Till exempel ska du ge den mat, tömma kattlådan, klia den bakom öronen, släppa ut den, släppa in den, släppa ut den igen … ja, du vet.

Ja, och så har du ett liv utanför kattens liv också, men det tycker din katt är ganska onödigt. Jobb, människofamilj, fritidsintressen utanför huset. Därför tycker din katt att det är dags att du ansluter dig till Vetmobilens vaccinationstjänst. Så att du inte glömmer bort när det är dags för kattens vaccination. Och för att göra vaccinationen stressfri vill din katt att veterinären gör hembesök. Bara så att du vet.

Påminnelsetjänst för en stressfri vaccination

Låt Vetmobilen hålla reda på när det är dags att vaccinera din katt! Vi skickar en påminnelse ungefär en månad i förväg. När du får påminnelsen kan du enkelt boka din tid med 3 klick.
1. Klicka på länken till bokningsförfrågan.
2. Skriv i dina önskemål om dagar och tider som passar dig.
3. Skicka in och invänta en bokningsbekräftelse. Klart!

Stressfri och kostnadsfri

Låter det bra? Vill du ansluta dig till vår påminnelsetjänst för vaccinationer? Det enda du behöver göra är att kontakta oss via mejl eller sms. Skriv att du vill ansluta dig och din katt till vaccinationspåminnelsen, när den senast blev vaccinerad och med vilket vaccin. Om du har fler husdjur som behöver vaccineras kan du enkelt lägga till deras namn, ålder och när senaste vaccination gjordes så lägger vi till även det djuret och påminner dig när det är dags.

Vänliga hälsningar,
Agneta Andersson
Veterinär Vetmobilen

Ps. När du bokar din nästa vaccination från påminnelsen får du dessutom en boka-tidigt-rabatt. Det enda du behöver göra är att boka din vaccination inom 7 dagar.

Ps. 2. Följ oss gärna på Instagram, på Facebook och på Google. Där lägger vi upp mer information om framtida kampanjer och vad som är på gång. Välkommen!