Stressfri vaccinationstjänst för katt

Tillhör du dem som vill ge det bästa till din katt? Ja, såklart att du gör. Din katt har ju valt dig, så det är ju självklart. Man brukar säga att hundar har hussar och mattar, medan katter har personal. Därför vill vi göra det lite enklare för dig att göra tillvaron stressfri för din katt. Låt oss börja med en liten hemlighet din katt har berättat för oss, men vill att även du ska veta.

Din katt gillar inte stress. Nej, vem gör det, egentligen. Din katt gillar sannolikt inte särskilt att åka till veterinären. Det innebär i de flesta fall en bilresa, och många katter ogillar bilresor. Tvärtom kan din katt tänka sig att ge en audiens hemma istället. Samtidigt som livmedicus kommer på besök för att kolla så att allt är bra, kan den passa på att ge den där vaccinationen, som skydd mot infektioner. Nu kan du ge din katt en stressfri upplevelse i samband med vaccinationen. Dessutom är den stressfri också för dig.

"Så enkelt som möjligt" står det över bilden på en röd katt som sover skönt i en säng. Symbol för en stressfri vaccinationstjänst hos Vetmobilen.

Hemligheten din katt inte har berättat

Din katt upplever dessvärre att du inte har tillräckligt med tid för den. Det är mycket som ska skötas. Till exempel ska du ge den mat, tömma kattlådan, klia den bakom öronen, släppa ut den, släppa in den, släppa ut den igen … ja, du vet.

Ja, och så har du ett liv utanför kattens liv också, men det tycker din katt är ganska onödigt. Jobb, människofamilj, fritidsintressen utanför huset. Därför tycker din katt att det är dags att du ansluter dig till Vetmobilens vaccinationstjänst. Så att du inte glömmer bort när det är dags för kattens vaccination. Och för att göra vaccinationen stressfri vill din katt att veterinären gör hembesök. Bara så att du vet.

Låt en stressfri påminnelsetjänst hjälpa dig!

Om du redan har haft hembesök av oss på Vetmobilen för vaccination av din katt får du redan automatiskt tillgång till vår påminnelsetjänst. Du får ett sms om att det är dags att boka tid för vaccination, drygt en månad i förväg. Det är för att vi säkert ska ha lediga tider att erbjuda dig. I sms:et finns en länk till vår hemsida. Kom ihåg att det är ditt ansvar som djurägare att din katt blir vaccinerad i tid. Du bokar din vaccination i tre enkla steg:

1. Klicka på länken till bokningsförfrågan
  2. Skriv dina kontaktuppgifter i formuläret
  3. Skicka in och invänta att vi hör av oss

Vi hör av oss med förslag på dag och tid för vaccination inom 5 arbetsdagar.

Låter det som en bra idé? Vill du också få hjälp att hålla reda på när det är dags att vaccinera din katt? Boka bara din nästa vaccination hos oss!

PS. Du som svarar på påminnelsen inom 7 dagar får rabatt vid nästa besök, en snabbhetspremie eftersom vi tycker om stamkunder!

PS 2. Följ oss gärna på Instagram, på Facebook och på Google. Där lägger vi upp mer information om framtida kampanjer och vad som är på gång på Vetmobilen. Välkommen!